Sirabella

Klachten

Wij doen er alles aan om een goed product te leveren. Mocht u desondanks een klacht hebben neem dan binnen 8 dagen na ontvangst van onze levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@sirabella.nl of vul ons contactformulier in.

U ontvangt van ons de instructies voor de klachtafhandeling en wij zullen, mits de klacht gegrond blijkt, zorg dragen voor een snelle en correcte oplossing. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u een inhoudelijke reactie van ons.

Garantie
Uiteraard zit er (wettelijke) garantie op uw aankopen. Bij ontvangst moet een artikel in perfecte staat zijn en voldoen aan de kwaliteitsnormen die Sirabella van haar merk verwacht. Mocht een product niet aan de verwachte kwaliteitseisen voldoen, dan kunt u uiteraard binnen 8 dagen na ontvangst van onze levering contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@sirabella.nl of vul ons contactformulier in.